კლინიკის შესახებ სერვისები ექიმები საყოველთაო ჯანდაცვის პროგრამა კერძო დაზღვევა სიახლეები ბლოგი პარტნიორები საკონტაქტო ინფორმაცია
წესები და პირობები
შპს „მედკაპიტალი“ (ს/კ 205218030)
იურიდიული მისამართი (გლდანის ფილიალი)
მისამართი: თბილისი, 0167, გლდანის რ–ნი, ი. ვეკუას ქ.#18
ელ. ფოსტა: [email protected]
ტელეფონი: 032 272 09 09
საბურთალოს ფილიალი
მისამართი: თბილისი, 0160, დავით გამრეკელის №19
ელ. ფოსტა: [email protected]
ტელეფონი: 032 272 09 09
სამგორის ფილიალი
მისამართი: თბილისი, 0137, მოსკოვის გამზირი კვ.4, კორპ.3
ელ. ფოსტა: [email protected]
ტელეფონი: 032 272 09 09
დიდუბის ფილიალი
მისამართი: თბილისი, 0119, წერეთლის გამზირი №138
ელ. ფოსტა: [email protected]
ტელეფონი: 032 272 09 09

კლინიკა და კლინიკის სამედიცინო პერსონალი მოწოდებულია ინდივიდის, ოჯახის და მთლიანად საზოგადოების ჯანმრთელობის დასაცავად. სამედიცინო საქმიანობის მიზანია ადამიანის ჯანმრთელობის დაცვა, შენარჩუნება და აღდგენა. სამედიცინო საქმიანობის განხორციელებისას კლინიკა და კლინიკის სამედიცინო პერსონალი ხელმძღვანელობს ადამიანის პატივისა და ღირსების აღიარების, სამართლიანობის, თანაგრძნობის, კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვის პრინციპებით, აგრეთვე პროფესიული ეთიკის ნორმებით და პაციენტზე არსებული ინფორმაციის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის პერსონალური მონაცემების დაცვისა და გაუმჟღავნებლობის სტანდარტით, გარდა გამონაკლისი შემთხვევებისა.

მომსახურების ფასების შესახებ ინფორმაციის მისაღებად მიმართეთ კლინიკის რეგისტრატურას და/ან იხილეთ ვებ-გვერდზე სერვისების ველი (მომსახურებების ჩამონათვალი და ფასები).

  • სერვისის სპეციფიკიდან, სამედიცინო ჩვენებიდან და/ან მკურნალი ექიმის გადაწყვეტილებიდან გამომდინარე, შესაძლო დამატებითი ხარჯების შესახებ ინფორმაციის მისაღებად მიმართეთ კლინიკის რეგისტრატურას.
  • ექიმთან კონსულტაციის შემდეგ მომხმარებელს/პაციენტს შესაძლოა დაჭირდეს დამატებითი კონსულტაცია და სერვისი.
  • მომხმარებელს/პაციენტს სამედიცინო მომსახურების გაწევამდე უფლება აქვს უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და დაიბრუნოს გადახდილი თანხა. სამედიცინო მომსახურების მიწოდებისთანავე მომხმარებელი/პაციენტი კარგავს ხელშეკრულებაზე უარის თქმისა და გადახდილი თანხის დაბრუნების უფლებას. სამედიცინო მომსახურების ვადაზე ადრე შეწყვეტის შემთხვევაში, კლინიკის მიერ დაბრუნებას არ ექვემდებარება უკვე გაწეული მომსახურების საფასური.
  • მომხმარებელს/პაციენტს უფლება აქვს მიიღოს ინფორმაცია რეგისტრატურაში კლინიკაში სამედიცინო მომსახურების არსებული რესურსების, მათი მიღების სახეების, საფასურისა და ანაზღაურების ფორმების შესახებ.
  • სამედიცინო მომსახურების გაწევის წინაპირობაა პაციენტის მიერ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის წარმოდგენა და კლინიკის რეგისტრატურაში გასაწევი სამედიცინო მომსახურების საფასურის წინასწარ გადახდა.
  • სამედიცინო პერსონალს უფლება აქვს უარი თქვას პაციენტისათვის სამედიცინო მომსახურების გაწევაზე, თუ არსებობს პაციენტისათვის სამედიცინო დახმარების უწყვეტობის უზრუნველყოფის შესაძლებლობა და არ აღინიშნება სიცოცხლისთვის საშიში მდგომარეობა და/ან პაციენტი არ საჭიროებს გადაუდებელ სამედიცინო დახმარებას ან/და ექიმის სიცოცხლეს რეალური საფრთხე ემუქრება ან ობიექტურ გარემოებათა გამო შეუძლებელია პაციენტისათვის სამედიცინო დახმარების აღმოჩენა.
  • დაუშვებელია მომხმარებლის/პაციენტის, ექიმის ან სხვა ნებისმიერი ფიზიკური პირის დისკრიმინაცია რასის, კანის ფერის, ენის, სქესის, აღმსარებლობის, პოლიტიკური და სხვა შეხედულების, ეროვნული, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, წარმოშობის, ქონებრივი და წოდებრივი მდგომარეობის, საცხოვრებელი ადგილის, შეზღუდული შესაძლებლობის, დაავადების, სექსუალური ორიენტაციის ან პირადული უარყოფითი დამოკიდებულის ან ნებისმიერი სხვა ნიშნის გამო.
  • საქართველოს ყველა მოქალაქეს უფლება აქვს მისთვის გასაგები ფორმით მიიღოს ამომწურავი და ობიექტური ინფორმაცია, აგრეთვე მოიძიოს მეორე აზრი საკუთარი ჯანმრთელობის მდგომარეობის შესახებ, გარდა კანონით გათვალისწინებული შემთხვევისა.
  • სამედიცინო მომსახურებაზე პაციენტის მიერ უარის თქმის შემთხვევაში, კლინიკა იხსნის პასუხისმგებლობას მკურნალობის ჩაუტარებლობით გამოწვეულ უარყოფით შედეგებზე.
  • მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს წარუდგინოს კლინიკის ხელმძღვანელობას/ადმინისტრაციას კლინიკაში არსებული პრეტენზიის დამტკიცებული ფორმის მეშვეობით შესაბამისი შეტყობინება, სპეციალურად გამოყოფილ ყუთში შევსებული ფორმის მოთავსების გზით და/ან ვებ-გვერდზე საპრეტენზიო განაცხადის ველის მეშვეობით პრეტენზია/განცხადების შევსებით/გადმოგზავნით. კლინიკაში არსებული/განთავსებული პრეტენზიის ფორმა შესაძლებლობას აძლევს ფიზიკურ პირს, კომპანიის ხელმძღვანელობას მიაწოდოს ინფორმაცია კლინიკის ან კლინიკის თანამშრომლის მხრიდან ნებისმიერი საეჭვო ქმედების ან უფლებების შესაძლო დარღვევების ფაქტის შესახებ. კომპანია თითოეულ პრეტენზიას/მოთხოვნას განიხილავს შეტყობინების მიღებიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის ვადაში, მათ შორის სურვილის შემთხვევაში ანონიმურობის სრული დაცვით. ამასთან, სერვისის მომხმარებელს საშუალება ეძლევა ინფორმაციის მიწოდებისას არ გაამჟღვანოს საკუთარი ვინაობა. ანონიმურობის ან საკუთარი ვინაობის გაუმჟღავნებლობის შემთხვევაში მომხმარებელს/ფიზიკურ პირს კომპანიის მხრიდან ვერ ეცნობება წარდგენილ პრეტენზია/შეტყობინებასთან დაკავშირებით კომპანიის გადაწყვეტილება.