კლინიკის შესახებ სერვისები ექიმები საყოველთაო ჯანდაცვის პროგრამა კერძო დაზღვევა სიახლეები ბლოგი პარტნიორები საკონტაქტო ინფორმაცია
მომხმარებელთა პრეტენზიის ფორმა და განხილვის წესი
პრეტენზიის/შეტყობინების ფორმა შესაძლებლობას გაძლევთ, კომპანიის ხელმძღვანელობას მიაწოდოთ ინფორმაცია კომპანიის და/ან კომპანიის თანამშრომლების მხრიდან ნებისმიერი საეჭვო ქმედების ან/და უფლებების შესაძლო დარღვევის ფაქტის შესახებ. კომპანია თითოეულ პრეტენზიას/შეტყობინებას განიხილავს შეტყობინების მიღებიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის ვადაში, მათ შორის სურვილის შემთხვევაში ანონიმურობის სრული დაცვით. ამასთან, სერვისის მომხმარებელს საშუალება ეძლევა ინფორმაციის მიწოდებისას საერთოდ არ გაამჟღავნოს საკუთარი ვინაობა. ანონიმურობის ან საკუთარი ვინაობის გაუმჟღავნებლობის შემთხვევაში, მომხმარებელს კომპანიის მხრიდან ვერ ეცნობება წარდგენილ პრეტენზიასთან დაკავშირებით კომპანიის გადაწყვეტილება/პოზიცია.
პრეტენზიის / შეტყობინების წარმომდგენის სახელი, გვარი (სურვილისამებრ):
* პრეტენზიის / შეტყობინების წარმომდგენი არის:


გთხოვთ, მიუთითოთ თქვენი საკონტაქტო ტელეფონი თუ გინდათ, რომ კომპანიის წარმომადგენელმა საჭიროების შემთხვევაში შეძლოს თქვენთან დაკავშირება (სურვილისამებრ):
გთხოვთ, მიუთითოთ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი თუ გინდათ, რომ კომპანიამ მოგაწოდოთ საკითხის განხილვის შედეგად მიღებულ გადაწყვეტილებასთან დაკავშირებით ინფორმაცია, ელ. ფოსტის არ ქონის შემთხვევაში შეგიძლიათ მიუთითოთ ფაქტობრივი საცხოვრებელი მისამართი (სურვილისამებრ):
* შეტყობინების ტექსტი:
გაგზავნა